8 răspunsuri to “Cum mi-a intrerupt CNSAS vacanta”

  1. mihnea Says:

    cretinatate totala, parerea mea. cum de altfel e si faptul ca membrii sunt numiti politic in momentul acesta. politizarea a ajuns mult prea departe, mai ales in situatia aceasta.

  2. mihnea Says:

    sau cretinism total. cum e corect 😉

  3. alexandru petria Says:

    Mama lui ăsta n-avut bani de chiuretaj?

  4. cristi Says:

    „Bă Băsescule, te facem noi!…”
    „Ai să vezi tu Băsescule ce păţeşti! Aici sunt implicate familii…”
    Suntem un popor care nici măcar să se şteargă de rahat nu poate…

  5. moromete Says:

    Sa vedem daca legea trece de Camera, care mi se pare ca e camera decizionala. Pe urma daca e promulgata sau daca se reintoarce pentru modificari la Parlament. Am momente cand ma bucur ca procesul legislativ e complicat…

  6. ioan catalin nechifor Says:

    Pacat mare ca v-ati stricat vacanta, domnule Moromete.
    Pacat ca s-a inventat Revolutia si incalcarea lu’ tanti Constitutia.
    Pacat ca Romania e o tara locuita.

  7. Gabriela Cretu » Despre culpa Says:

    […] ocazional pe alte bloguri, Moromete si-a intrerupt vacanta. Il ingrijoreaza Consiliul National pentru Studierea Arhivelor Securitatii si destinul acestuia . […]

  8. SCE PSD Says:

    Am raspuns la provocare: http://blogulsce.blogspot.com/2008/01/o-noua-zi-o-noua-leapsa.html .

Lasă un comentariu