De sezon

Avem buget. Avem Mircea Geoana care ii cere Mosului sa fie premier in 2008. Avem lunecus sub masini conduse de un ministru al Transporturilor. Avem noroc si nu se activeaza clauza de salvgardare pe agricultura. Avem PNL care nu mai aduce, din punctul meu de vedere, deloc a liberalism. Avem PSD care nu pare sa fie de stanga ci doar de stangacie. Anul asta am avut si o mica suspendare de presedinte. Fara urmari notabile. Nitel dupa aceea am avut motiune de cenzura care trebuia sa treaca. Nu a trecut. Nu e PSD de vina. Nu e nici PD de vina. Am avut un nou partid cu cratima, PD-L. Personal nu imi place deloc cratima aia. Avem ministrii unul si unul. Adomnitei, Orban, Pacuraru, Cioroianu. L-am avut si pe Chiuarie, care a declarat ca se va intoarce. O sa o avem pe Norica. Sper ca fara nepoata din dotare. Nu am nici un chef de politica. Nu am nici cea mai mica idee ce fac „profesionistii” din politica din Romania. As vrea sa consiliez un om politic. Ce om politic nu stiu. Avem integrare in Uniunea Europeana. Avem prime de sute de milioane pentru functionari de stat. Asta pentru ca trebuie sa avem deficit de 2,4% din PIB. Asa zice Guvernul. Aveam excendent de cam 1% din PIB in noiembrie. Asta pentru ca administratia centrala strange mai bine darile de la natie. Si pentru ca 16 e o cifra buna. Avem un presedinte care condamna comunismul si imparte Romania in (cel putin) doua. Avem o taxa de prima inmatriculare. Sau am avut-o? O sa avem o taxa de mediu. O sa avem procese la CEDO. Avem fondul Proprietatea. Nu se stie cat timp il vom mai avea. Avem o tara a multor posibilitati. Avem un Morega in judecata. Eu l-am judecat deja. Nu ca cetatean ci ca om politic. Avem nevoie de nou. Sau poate de vechi…

Cert e ca politica e sublima dar lipseste cu desavarsire. Nu avem oameni politici ci gladiatori, trisori, prostanaci si listaci. Nu avem politici sau programe avem masuri de urgenta si masuri de profit. Nu avem alegeri, avem concursuri de popularitate. Nu avem institutii, avem persoane.

Sper ca la anul va fi mai bine… Anul asta nu cred.

PS: Mult mai inteligent si mai global

Etichete: , , , ,

3 Răspunsuri to “De sezon”

  1. ea Says:

    Mo_ro_me_te ,

    Ai zis si foarte bine ” as vrea sa consiliez un om politic”,
    intrebare : ” avem nevoie de nou sau de vechi…” deci din care categorie , unul nou sau …unul vechi..?

    Craciun linistit si fericit !!!

  2. Ilie Catrinoiu Says:

    Ai dreptate. Sunt de acord cu tine aici.🙂

  3. krossfire Says:

    Mereu e mai bine ”la anu” din pacate. Ai nostri incearca sa falsifice o strategie pe termen lung pe principiul ”O sa vedeti voi ce bine o sa fie…”

Lasă un răspuns

