Curve si droguri usoare la fiecare colt de strada

Aparent aceasta realitate se regaseste in Romania, daca e sa il credem pe domnul Ciutacu de la Antena 3. Oare unde locuieste domnul? Nu de alta dar eu trec pe langa 50 – 60 de colturi zilnic si nu dau de asa ceva…

Etichete: , , , , , , , ,

4 Răspunsuri to “Curve si droguri usoare la fiecare colt de strada”

  1. Salin Says:

    Cred ca sta pe Matasari :)) sau in Ferentari .. sau orice fata vede o catalogheaza asa😕

  2. babi Says:

    Sunt multe lucruri pe care „antenele” le semnaleaza,insa,eu,desi fac mare atentie la tot ce se intampla in jurul meu,NU VAD ABSOLUT NIMIC! Am eu oare „orbul gainilor”,ori aceste mizerii de televiziuni tin neaparat sa denigreze Romania si poporul romn? Culmea nesimtirii este ca acelasi lucru il fac si televizoiunile de stat,nu doar cele ale „mogulilor”! Televiziunile din alte tari se intrec in a prezenta cat mai bine patria proprie(chiar daca unele,parerea mea,nu stiu cat de multe lucruri bune au a spune),doar la noi totul este pe dos!N-ar fi bine ca aceia care incep sa faca o campanie despre PARTILE FRUMOASE ale PATRIEI si ale oamenilor sai,veti fi chiar VOI? Eu SPER!

  3. babi Says:

    Sunt multe lucruri pe care „antenele” le semnaleaza,insa,eu,desi fac mare atentie la tot ce se intampla in jurul meu,NU VAD ABSOLUT NIMIC! Am eu oare „orbul gainilor”,ori aceste mizerii de televiziuni tin neaparat sa denigreze Romania si poporul romn? Culmea nesimtirii este ca acelasi lucru il fac si televiziunile de stat,nu doar cele ale „mogulilor”! Televiziunile din alte tari se intrec in a prezenta cat mai bine patria proprie(chiar daca unele,parerea mea,nu stiu cat de multe lucruri bune au a spune),doar la noi totul este pe dos!N-ar fi bine ca aceia care incep sa faca o campanie despre PARTILE FRUMOASE ale PATRIEI si ale oamenilor sai,veti fi chiar VOI? Eu SPER!

  4. descultul Says:

    Adevarul doare, suntem manelisi dar nu ne place, suntem fara coloana vertebrala dar stam mandrii.

Lasă un răspuns

