Ce pot sa faca BRD si Stejar pentru rugby-ul din Romania

Din punctul meu de vedere, dupa ce am vazut cele 3 meciuri ale Romaniei de la IRB Nations Cup si dupa ce am vazut jucand si celelalte cinci echipe, e ca sponsorii mari ai rugby-ului romanesc, adicatelea Stejar si BRD, ar face bine sa reduca cel putin cu jumatate sumele pe care le dau nationalei mari si sa le redirectioneze spre nationala sub 21 de ani care, am aflat cu oarescare surprindere, este nitel campioana europeana.

Spun asta pentru ca, din pacate, am impresia ca rugby-ul trebuie sa fie reconstruit de jos. Nu stiu daca la nationala nu se potriveste antronorul, jucatorul sau daca amestecul dintrei ei e toxic. Avem jucatori care se descurva bine la echipe mari din Europa dar la nationala nimic nu se leaga.

Greselile sunt de baza: nu placam corect, scapam baloane, pierdem margini sigure, nu legam mai mult de 2 pase laterale, patrunderile sunt intotdeauna previzibile. Chiar si in meciul cu Paraguay Uruguay, pe care l-am dominat, am jucat prost, fara spectacol, fara imaginatie, fara miscari surprinzatoare. Suntem o echipa blazata si cumva trista…

Cel mai mult mi-a placut jocul Scotiei care nu niste baieti tineri si rapizi a facut un rugby frumos, cu pase sarite, cu extreme viteziste si cu cateva faze demne de meciuri intre marile echipe ale lumii. Cu pustii astia Scotia poate sa construiasca o mare echipa.

Altfel ma declar dezamagit si sper sa vedem ceva imbunatatiri masive in meciurile de calificare la mondiale

PS: Multam, Laura!

Etichete: , , , , , , , , , , ,

7 Răspunsuri to “Ce pot sa faca BRD si Stejar pentru rugby-ul din Romania”

  1. chinezu Says:

    sefule
    rogu-te sa imi dai acceptul sa preiau aceasta excelenta postare pentru editorialul de pe http://www.sportlocal.ro
    merci

  2. moromete Says:

    Se acorda fara nici o problema… nu-i ea excelenta dar daca publicul o vrea…

  3. chinezu Says:

    sefu
    sa ne traiesti
    si sa iti traiasca naravul
    http://www.sportlocal.ro/

  4. costica prom 68 Says:

    Starea sportului in general este jalnica.Pe vremea mea (1982-83)erau cite 2 echipe de juniori 3 numai la Steaua,era terenul plin de copii.Dezinteresul aratat de minister, federatia de rugby care intre noi fie vorba este condusa de cine nu trebuie ,face ca acest sport frumos sa cada de tot in anonimat.Nu este posibil ca la un meci de campionat sa inceapa bataia in min.3 mai ales ca in tribune erau oficialitati ale statului si presedintele federatiei care nu a vrut sa ia nici o masura dura impotriva echipei la care a activat (Dinamo).Nu vreau sa supar pe nimeni dar aceasta este realitatea.

  5. laura Says:

    stimati domni, o mentiune, meciul pe care l-am dominat a fost cu Uruguay. o proaspata pasionata de rugby

  6. moromete Says:

    Meh, nu ma astept de la stat sau de la federatie sa invie rugby-ul la nivel de tineret. Dar BRD si Stejar au forta financiara sa faca asta. laura, poate ii indrepti spre ideea asta…

Lasă un răspuns

