La vot cu voi

Nu de alta dar o prezenta slaba ii baga pe Vadim si poate chiar Becali in PE si cimenteaza gandul partidelor ca n-are rost sa fie interesante si coerente ca oricum se gasesc oameni care sa ii voteze si in starea lor relativ jalnica de astazi. Asa ca hai la vot!

Etichete: , , , , , , , ,

2 răspunsuri to “La vot cu voi”

  1. Georgel Says:

    Sa votam zic dar nu cu oricine . De fapt, cu oricine inafara de PDL. Ma rog, exceptie fac Vadim si Becali. Dar mai grav e PDL-ul care se pregateste de un mare blat electoral cum ii sta in fire.

  2. Ecologie umana Says:

    De ce vor unii ca un drept al meu (dreptul de a vota) sa devina o obligatie? Mi se pare mie sau chestia asta suna a putina dictatura? Eu personal am fost obligat in 1986 sa particip la vot si un activist de partid tinea degetul pe casuta NU iar eu trebuia sa bifez doar optiunea DA de rerducere a armamentului cu 5%. Tatal meu era schimbul 2 (se vota la locul de munca sau la scoala sau liceul de unde erai) si la telejurmalul de la ora 13:00 prezentatoarea a spus ca in judetul nostru votarea s-a incheiat cu un procent de 100%.

Lasă un răspuns

