Tariceanu sau Crin Antonescu?

Tariceanu vine la pachet cu Melescanu si cu experienta guvernarii (cu bune si rele) iar Antonescu vine la pachet cu Orban (care imi e profund antipatic) si cu oarescare prospetime. Cine si de ce?

Etichete: , , , , , , ,

8 răspunsuri to “Tariceanu sau Crin Antonescu?”

  1. mihnea Says:

    nu s-ar putea mele presedinte cu antonescu prez executiv? asa, un fel de iliescu/nastase (sort of) ?

  2. PATRICKdan Says:

    Mele candidat la presedintie !

  3. herdesm Says:

    No chance.
    Cu regret, dar combinatiile ultimilor 19 ani au dezamagit…….
    Nici macar un „obama” carpato-danubiano-pontic (cum incearca unii sa sugereze) nu ar mai putea pacali un electorat plictisit, obosit, bolnav, flamand, dezamagit………..

  4. cos Says:

    Tariceanu imi place pentru ca nu a fost ipocrit, dar il prefer pe Crin Antonescu de asta:
    http://blogu.lu/cos/2009/03/04/crin-antonescu/

  5. bzp Says:

    Ascunse sunt caile domnului!

  6. turnofftheglory Says:

    Eu cred ca daca as vota PNL as fi nitel frustrat cu asa candidati.

  7. moromete Says:

    Eu as vota PNL dar sunt frustrat cu incapacitatea lor de a inova, desi sunt intr-o buna pozitie pentru a face asta…

  8. Mircea Says:

    Tariceanu e cel mai bun in momentul de fata , experienta in confrutarea cu marinarul… , Crin Antonescu hmm mah aptin ….e bun de discursuri pe sticla in rest a refuzat 3-4 ministere si-a conservat imaginea si nu a jucat in echipa…doar pe sticla….

Lasă un răspuns

