Se invata la scoala scrisul cu ajutorul unei tastaturi?

Asta e intrbarea pe care as adresa-o oricarui ministru al Educatiei din .ro care face vreo reforma la nivel de liceu. Se invata bine macar o limba straina, mai degraba chiar doua(eu stiu doar engleza ca lumea si resimt un hadicap fata de cei care pot sa vorbeasca si franceza sau si germana)? Se invata bine un modicum de economie, de logica, de sociologie, de folosire a calculatorului? Personal daca ar fi sa tai ceva din ce am facut la liceu (am fost la Informatica) ar fi tonele de matematica si sa fizica pe care le faceam, care cred ca pot sa fie mutate la nivel de facultati specializate. Si mi se pare o tampenie sa se taie orele de consiliere sau de limba straina…

Etichete: , , , , ,

2 Răspunsuri to “Se invata la scoala scrisul cu ajutorul unei tastaturi?”

  1. Andrei Says:

    Din contra. În liceu se studiază mult prea puţină matematică şi fizică. Mai degrabă miligrame decât tone. Mai ales în clasele de profil real. În cele de uman, cred că se poate reduce din materie. Şi eu am făcut un liceu de informatică urmat de o facultate tehnică şi am resimţit din plin lipsa de calitate şi cantitate a informaţiei primită în liceu mai ales în materie de fizică şi informatică.

    De fapt, e o problemă cu tot ce înseamnă hard science. Nu se predă în ideea ca elevul să înţeleagă materia, iar acesta recurge la tocit şi, da, este prea mult de tocit. Şi dacă ai tăia din materie ai ajunge să nu mai ai acel modicum necesar. Dacă profesorii ar orienta elevii să înţeleagă şi să aplice materia, ar vedea că de fapt este loc de mult mai multă materie decât se predă acum. Asta se întâmplă deja, dar numai cu profesorii buni, care, din păcate, sunt cazuri izolate.

    E nevoie de mai multă flexibilitate, prin mutarea mai multor materii într-un spaţiu opţional, de unde elevul să aleagă ceea ce-l interesează mai mult.

  2. marian Says:

    eu ash fi invatzat scrisu’ cu ajutorul tastaturii:D

Lasă un răspuns

