Busole si interese politice

Via Mihnea am vazut ca aparu si la noi o varianta de Political Compass. Varianta initiala mi se pare mult mai interesanta cu niste rezultate cu relevanta reala pentru cel care este interesat de test. Varianta aparuta in .ro e mai putin clara in formularea intrebarilor, are o varianta de raspuns „Nu stiu” care nu isi gaseste rostul si e cam limitat in intrebari (are doar 20). Pe de alta parte are si proasta idee sa intrebe de afilierea politica inainte de a spune celui care raspunde cu ce partid se potriveste… Recomand in continuare originalul, unde eu ies in mod constant ca un libertarian de stanga.

Etichete: , , ,

3 Răspunsuri to “Busole si interese politice”

  1. mihnea Says:

    si eu la fel😀

  2. marian Says:

    o sa fiu PNL-ist cand o zbura porcu’…….:)

  3. Doc Says:

    Am avut eu la un moment dat ideea de a supune partidele noastre (prin deciziile si declaratiile liderilor) la Political Compass – asa, de curiozitate. Problema e ca nici macar asta nu se poate, dintr-un motiv simplu. Deciziile si declaratiile lor se bat cap in cap, uneori la nivel de zile…

Lasă un răspuns

