Intrebare americana

Care va sa zica avem Obama plus Biden versus McCain plus Palin? Who’s your favorite? Si mai ales de ce? Cine castiga si e ce? Astept raspuns, rog seriozitate, exclus extremisti si caini.

Esquire a facut articole foarte misto despre candidati. McCain e prezentat in patru parti (puteti sa si cautati site-ul dupa McCain, mai sunt cateva chestii interesante). E si Obama pe acolo (cu o abordare foarte interesanta) dar din portretele de candidat citite (si am citit despre toti cei care au intrat cu oarescare sanse in primare adica si despre Romney, Huckabee, Clinton, Giuliani, Thompson, Edwards, Biden) cel mai misto este cel al lui Dennis Kucinich, care e o figura de om si de politician.

Multam lui Clupsa (merita citite articolele pe care le mentioneaza pe blog) pentru ca de la el m-am dus sa citesc despre Kucinich si frumoasa lui sotie…

PS: O analiza a termenilor folositi la cele doua conventii (Republicans beware of the new four letter word: B*sh) si o analiza a evolutiei alegerilor in corelatie cu inegalitatea venitului.

Etichete: , ,

3 Răspunsuri to “Intrebare americana”

  1. Andrei Says:

    I-am văzut pe amândoi pe la diverse ediţii ale Jay Leno show. Nu-mi pot face o idee clară despre ei doar din asta, dar McCain mi s-a părut evaziv şi nu foarte serios (sigur, era la Leno şi acolo nu eşti neapărat invitat la seriozitate), iar Obama orientat spre scopul său şi debordând de energie pozitivă. Desigur, tot ce a spus Obama părea desprins din categoria „Gândire cu premeditare” de la Academia Caţavencu, dar tot mi-a lăsat o impresie pozitivă.

  2. filadel Says:

    Încă din momentul în care am auzit că McCain candidează am început să cred că va fi ales. Asta nu înseamnă că-l simpatizez.

  3. Parlamentolitic Says:

    Dupa cum am spus in ultimul articol castiga McCain, datorita sarcinii lui Bristol

Lasă un răspuns

