Catalin Avramescu si Sever Voinescu candideaza la parlamentare

Detalii la Cristian Patrasconiu, Cristian Teodorescu si Sever Voinescu. Pare o idee interesanta, si ar fi fost chiar mai misto daca legea noua si electorala ar fu fi pus independentii pe picor picior de egalitate cu membrii listati de partid. Cred ca asa se si explica optiunea celor doi pentru PD-L . Altfel nu pot decat sa cred ca cei doi vor reusi sa ajunga in Parlament. E mai greu la Mizil pentru Avramescu, mi se pare, dar Sever Voinescu chiar are sanse mari in Ploiesti, iar din cate pot eu sa imi dau seama. Bineinteles, depinde si de campanie si de alte asemneea asemenea, dar initiativa in sine e una buna, misca nitel apele in politica din .ro…

Etichete: , , , , ,

7 răspunsuri to “Catalin Avramescu si Sever Voinescu candideaza la parlamentare”

  1. dromichaetes Says:

    Nu stiu ce sa cred. I-am vazut pe amandoi. Daca in ceea ce il priveste pe Avramescu am o parere foarte puternica [este un om periculos], pe Sever Voinescu nu stiu unde sa il incadrez. Sa il clasific. Sa il inregistrez. E un idealist cu suflet, nu-i asa? Avem nevoie de astfel de oameni, de toate orientarile si convingerile politice. In orice caz, nu cred ca se va adapta. Sever Voinescu traieste o drama. De care inca nu stie.

  2. doru Says:

    Asemenea pupincuristi si inghititori de voma basesciana si rahat pedelist nu mi-a fost dat sa vad pana la basescu.Marinarul s-a inconjurat de niste nulitati (d.p.d.v.. moral) cu pretentii de deontologi si formatori de opinie care de dimineata pana seara l-au pupat in cur spunandu-i cat e de destept, frumos,drept si CA_CA el nu-i nimeni.

  3. BlogNews Says:

    Penibilul ajuns la cote maxime. Un trust de presa pe listele de partid.

  4. moromete Says:

    doru: mai cu argumente daca se poate. Prima data accept (oarecum) atacurile la persoane, dar nu cred ca ele servesc discutiei.

    BlogNews: din cate am inteles Sever Voinescu nu va mai scrie, iar Avramescu nu a mai scris de ceva timp si nici pe la Realitatea nu prea i-am vazut. Dar sincer nu m-ar deranja daca fiecare trust de presa ar avea cate un ziarist candidat. Mai schimban nitel fetele din politica…

    drom: Avramescu imi pare si mie putin radical pe alocuri, dar cred ca e mai degraba radicalism pe care il arata pentru a pune unele lucruri in atentia publicului. Si am impresia ca cei doi sunt suficient de inteligenti ca sa stie in ce se baga si sa nu dramatizeze nimic din ceea ce li s-ar putea intampla…

  5. Sa-l citim pe Mircea Geoana « MoROmeTe says Says:

    […] MoROmeTe says Stiinte Politice. Romania… « Catalin Avramescu si Sever Voinescu candideaza la parlamentare […]

  6. Mihai Stan Says:

    In ce limba este scris textul de mai sus?
    Ca daca e in romaneaste (adica o romaneasca agramata) e cam hilar ca cineva care face patru greseli (ar fu pus in loc de ar fi pus, pe picor in loc de pe picior, asemneea in loc de asemenea, punct inainte de ro) lasa o propozitie fara sfarsit (iar din cate pot eu sa imi dau seama…. ce?????) in doar zece randuri sa mai aiba tupeul sa „analizeze” ceva. Indiferent ce.
    Sa chatuiesti si sa iti mai scape degetele, e de inteles, dar sa vrei blog, sa scrii un banal si submediocru articolas de 10 randuri si sa nu ai bunul simt sa ii faci o pre-lecturare inainte de a-i da drumul pe net…asta da seriozitatea tipic romaneasca. Ce ziceti ca analizati voi?

  7. moromete Says:

    Multam de atentionare… greselile se intampla si nu e ca si cum scrisul pe blog e principala mea preocupare in timpul zilei (sau noptii). Cercetatorii au descoperit ca oricum creierul uman este capabil sa inteleaga un text atat timp cat mai mult de 50% din elementele componente sunt corecte, asa ca sper ca s-a inteles ce vroiam sa spun…

Lasă un răspuns

