Cum Tariceanu are toate sansele sa se faca de ras si cum tusul ma scoate din sarite

Scuze de titlul lung. Am votat acum cateva minute (mda, e deja aproape o ora). Si m-am certat cel putin 15 minute cu oamenii din comisie pentru ca nu ma lasau sa iau tusiera in cabina de vot. Motivul meu? Stiu din experienta ca la noi nu se vede stampilarea, chestie care ma enerveaza. mai ales la 4 buletine de vot care ses cereau sampilate. Argumentul lor? Ca nu li s-a spus nimic de genul asta. Adica oamenii in loc sa isi foloseasca mintile, aveau nevoie sa li se spuna. Atat de tipic romanesc. Pana la urma m-am oferit sa ies din cabina de fiecare data cand stampilez ca sa vin sa folosesc tusiera de pe mesele lor. Moment in care u inteles, sper, ridicolul situatiei si mi-au dat voie sa iau tusiera aia nenorocita cu mine…

Pe de alta parte mi se pare total absurd ca exista posibilitatea ca Tariceanu, in calitate de prim-ministru, nu stie cu ce are voie sa voteze si cu ce acete nu are voie sa faca gestul asta cetatenesc. Lasam la o parte faptul ca avem carti de alegator si nu le folosim. Bine, eu nu inteleg de la Antena si de la Realitatea daca e doar zvon sau daca au un martor clar. Pe moment asta conteaza mai putin. Mi se pare la fel de absurd ca aia din comisie nu i-au explicat lui Calin ca poate e cazul sa scoata buletinul ca sa voteze in deplina legalitate… iar faza cu aratatul e la fel de tampa.

Tamp mi se pare si modul, cica voalat, in care diferitii oameni de partid fac referiri la partidele lor si la votul pentru ele. Ce buna ar fi insa o campanie de iesire la vot… Cel mai misto a fost Nastase, cu „schimbarea culorilor”… ha, ha.

PS: Aparent exista un martor pentru incidentul cu Tariceanu. Pai atunci sa-l trimita la re-educare civica pe el si sa-l amendeze pe boul care l-a lasat sa voteze…

Etichete: , , , , ,

2 Răspunsuri to “Cum Tariceanu are toate sansele sa se faca de ras si cum tusul ma scoate din sarite”

  1. Aussie Says:

    Breh Moromete, sa stii ca in Australia nu m-a legitimat nimeni cand am votat anul asta. A fost de ajuns sa le spun adresa unde locuiesc.

    E drept ca aici nu se practica turismul electoral si, in majoritatea lor, oamenii sunt responsabili cu votul lor.

    Ideea e sa fi convins ca cine voteaza este pe lista din circumscriptie iar cu Tariceanu e destul de usor sa-l recunosti. As fi ingrijorat daca a votat in alta circumscriptie decat in cea la care e arondat. Altfel mi se pare okay.

    Cu tusul insa…ai dreptate nene: in 90 noi munceam nu gandim. Acum am mai evoluat: noi votam nu gandim.

    Berica

  2. mona Says:

    Tin minte ca la celelalte alegerii tusiera STATEA in cabina de vot. Oricum, cred ca a facut cineva o aplicatie vodoo asupra lui tariceanu. Ditamai demnitaru’, care a semnat HG su OUG de organizare a alegerilor, sa nu stie cum se face nici cit baba Safta. Ar tb sa iasa miine si sa-si ceara scuze, altfel seamna a sfidare.
    Rusinica!

Lasă un răspuns

