Modelul meu politic din Romania

Ca raspuns la intrebare nu am un model politic in Romania sau in alta parte. Sunt ganditori politici care imi place, din pacate nici unul din .ro. Oricum noi avem mari probleme in a produce elite si de modele… ar putea sa imi placa, in anumite conditii si cu multe temperari, Crin Antonescu de la PNL.

Etichete: , , ,

5 răspunsuri to “Modelul meu politic din Romania”

  1. Roaitars Says:

    „Sunt ganditori politic care imi place” ? 🙂

  2. moromete Says:

    Mda, sa-mi fie invatatura de minte sa nu mai scriu pe fuga si in timp ce ma gandesc la munca…

  3. andreanum Says:

    si mie imi place de Crin. Ma bucur ca in ultima vreme si-a luat o pauza, pentru ca devenise mult prea prezent la tv. Imi place si Cristi Diaconescu.

  4. moromete Says:

    Diaconescu era mai misto cand era purtator de cuvant si trebuia sa scoata castanele pesediste in foc. Acum in calitate de candidat combativ nu mai e la fel de capabil sa fie inteligent si degajat…

  5. manole Says:

    Nu-mi plac politicienii care nu au in spate si ceva realizari concrete, personale sau publice. Pot sa vorbeasca si sa gindeasca oricit de intelept si inteligent, daca nu au cu ce sa demonstreze practic, nu sint de incredere. Asa e si Crinut. De vreo 15 ani e in parlament si e in top 3 chiul. Nu tu profesie, nu tu afacere, cam saracut.

Lasă un răspuns

