Un răspuns to “Congresul la romani. O critica cu exemple de la PD-L, PSD si PC”

  1. marian Says:

    Mie mi-e rusine de ce pot scrie cate unii pe blogurile lor sau comentand paginile „preferate”. Or fi ele niste „jurnale personale”, dar ca sa preaslavesti niste lideri politici mi se pare o culme a imbecilitatii. Am o varsta care mi-a permis sa „gust” si din „politica” dinainainte de ’89. Se pupa si atunci slava domnului, dar discutand in particular cu persoanele in cauza, simteai jena si rusinea pentru linguselile exprimate, dar se „scuzau” spunand ca asta este treaba si asa sunt dispozitiile pe care le-au primit. Am parcurs in acest weekend blogurile lui Iliescu si Nastase si m-am ingrozit de ce pot exprima unii. Doamne apara si pazeste. Cat despre „alegerea” Elenei Basescu ce sa mai comentam. Ceausescu lansase pe Nicu Ceausescu pe o functie la fel de importanta la UTC, iar nea’ Ilici a fost liderul UTM ( uniunea tineretului muncitoresc). Pana la Presedinte nu-i decat un pas. Nicu Ceausescu a ratat ultima functie, cariera politica fiindu-i intrerupta in 1989. Deci …. suntem de rasu – plansu.

Lasă un răspuns

