7 răspunsuri to “Mircea Geoana + Lia Olguta Vasilescu = LOVE?”

  1. moshu49 Says:

    Permite-mi o explicatie: am vãzut’o-auzit într-o ultimã aparitie la RTV.
    La toate întrebãrile despre PSD rãspundea, cu zâmbetul ei larg si parsiv, cu ce a fãcut, zis si … mâncat Bãsescu.
    Pentru asta, cred cã e „perfectã” în functia primitã, pe calapodul hahalerismului pesedist.
    Oricum, dihonia din interior ia amploare (v. AA). 😉

  2. diogene73 Says:

    La cit de bataioasa este mititica… A facut achizitie buna psd-ul. Le mai ramin 2-3 de adus: Buruiana-Aprodului, Borhosala si Vadimita Iluminatu’ si-au cistigat alegerile (dar nu si puterea!) Cita bucurie imi provoaca chestiunea !!!

  3. diogene73 Says:

    Dar acum nu le lua pe toate drept bune.Baietii astia bloguitori de la PSD, trecuti in esalonul doi, au pus de-o lovitura de palat. La nea Mircica de data asta. Ii vor capul cu orice pret.Sa si-l salveze pe-al lor.Ca iar ii lua cu durerea-n piept ! Sint fumigene aruncate pe furisi in noapte sa prinda la multimea pe care se pricep ei s-o manipuleze.Ca doar baietii astia stiu ce fac.In domeniul dezinformariii, intoxicarii, etc.

  4. buhu Says:

    doamna Lia are si un sef de cabinet care, profesor fiind si-a facut si el un pustiu de bine cu o eleva si a crescut-o in toate tainele sexului chiar daca el era profesor si ea minora. Andreea se numeste si era in clasa domnului profesor de istorie Ivancu

  5. Luminita Says:

    Mai Olguta fugi fuguta la coada de la vacuta ca ai inceput sa puti si-n curand o sa te-mputi

  6. Lucian Fita Says:

    Doamna Vasilescu nu bagati in seama comentariile celor care se simt frustati. Este rar ca o femeie sa fie si frumoasa si desteapta. Si mi se pare ca aceasta sinteti dv. Un admirator sincer.

  7. Andreea Says:

    Mie mi se pare ca nu e potrivita pentru postul pe care il ocupa, desi nu ma mira… totusi m-as fi asteptat sa stie sa vorbeasca… am vazut-o astazi la antena 3 si chiar am fost dezamagita de prestatia ei…
    cred ca ar trebui sa urmeze un curs de reorientare profesionala…
    este o dezamagire pt toti. imi pare rau sa afirm acest lucru.
    totusi nu cred ca este o afirmatie pripita din pacate si cred ca am dreptate…

Lasă un răspuns

