7 Răspunsuri to “Doua demisii la pret de una”

  1. Cristian Banu Says:

    Hm, înclin să-i dau dreptate lui Ciutacu şi să spun şi eu că este o greşeală şi Băsescu trebuia lăsat să-l suspende el, mai ales că Tăriceanu declarase că „preşedintele are mijloacele constituţionale” pentru a-l revoca. PNL nu are de unde lua electorat decât de la opoziţia împotriva lui Băsescu or pentru asta trebuie să i se opună. Sigur, dacă vine la Justiţie Norica Nicolai, Băsescu s-ar putea să îl regrete pe Chiuariu…

  2. vali Says:

    Eu cred ca mai bine asa, la faza asta Basescu avea dreptate, cum ar fi fost daca ministrul Justitiei era suspendat tocmai pentru acte de coruptie. Si se pare ca cei din PNL sunt de acord, orice declaratii ar face.

    BTW: sunt singurul pe care l-a bufnit rasul cand dl. Ch. se declara adversarul politic al lui Basescu?😀

  3. ea Says:

    Sper, cred ca ministrul Chiuariu s-a consultat cu Tariceanu inainte de a-si anunta demisia.
    Daca Base are putere nelimitata poate face ce vrea muschii lui nu?;
    mai ales ca are inclinatii de jucator/atacator, iar dupa cum am inteles eu, guvenul asta este vulnerabil si a rezistat ca o replica la dezaprobarea comportamentelor presedintelui tarii care este in acelasi timp presedintele pd & pnld.

  4. moromete Says:

    Cristian Banu: PNL poate lua electorat din acele mari procente de indivizi care nu voteaza sau nu au votat si care ar aprecia un partid coerent, cu bun simt politic si inteligenta in actul de administrare a guvernarii. Cred ca pentru acei cetateni demisia lui e un act normal.

    ea: mai multa coerenta chiar ca nu ar strica…

  5. ea Says:

    Moromete ,
    chiar ma bucur ca vrei sa ma corectez, da zi mai clar , ce nu exprim coerent.
    Nu mai inscriu la Pnl, nici in pdl ., nu sunt nici cu psd ,n-am fost niciodata din 89 ,niciodata nu i-am votat desi mereu am fost la vot.

    Mai zic ceva si gata: fratele meu pe care nu-l banuiesc de rautati impotriva mea ,a fost/este anti Iliescu -psd, da rau de tot inca din prima.
    Poate de aceea nu-mi exprim coerent opinia , nu stiu adevarul si-mi dau cu parerea asa cum se vede de la mine , si mai depinde la ce program tv ma uit., ca formator de opinie.
    Sper sa nu fi suparat prea rau!

  6. vali Says:

    @moromete: „PNL poate lua electorat din acele mari procente de indivizi care nu voteaza sau nu au votat si care ar aprecia un partid coerent, cu bun simt politic si inteligenta in actul de administrare a guvernarii. Cred ca pentru acei cetateni demisia lui e un act normal.” eu fac parte din acel mare procent si demisia mi se parea normala acu 2 luni, acum pare doar un pacalici care a fost fortat sa-si dea demisia.

  7. moromete Says:

    vali: sunt de acord cu tine. Asta e si motivul pentru ca am spus ca „poate lua” dar doar cu „bun simt politic” si „inteligenta” Pe moment, dupa mine, nu prea au nici una nici alta…

Lasă un răspuns

