Orientare politica. Teste si rezultate

Testul Political Compass isi face aparitie, recurent, la cateva luni. Nu stiu de unde a plecat de data ata insa ii invit pe toti cititorii sa atace testul si sa posteze rezultatele. Eventual cu un trackback atasat…

Sunt disponibile rezultate pentru: doinat, Stelian-Mihai Gradinariu, Dahl, Ion, analistul cu paralele, machiavellian. Probabil si pentru altii…

Cat despre mine ca sa spun. Sunt la -0.88 spre stanga, cand e vorba de economie si -5.74 spre libertarianism cand vine vorba de social issues. Sincer impresia mea despre mine e ca sunt mai degraba liberal cand evorba de economie, dar poate ca testul stie mai bine.E interesant si acest test de orientare politica, din pacate calibrat pe realitati americane.

PS: Am observat ca si domnul Adomnitei a facut testul

Etichete: , , ,

10 răspunsuri to “Orientare politica. Teste si rezultate”

  1. The Political News You Need to Know » Orientare politica. Teste si rezultate Says:

    […] Read the rest of this great post here […]

  2. ubic Says:

    Mi-au iesit cam aceleasi rezultate ca si tie. Si eu aveam impresia ca orientarea mea economica e mai degraba liberala ;).

  3. Andrei Says:

    Am făcut testul mai demult şi cam aşa am ieşit şi eu. Cred că după standardele americane, toţi europenii sunt de stânga.

  4. moromete Says:

    Din cate imi aduc aminte parca testul e facut de o organizatie cu orientare libertariana, ceea ce poate explica de ce parem mai degraba de stanga…

  5. machiavellian Says:

    Si eu ma vedeam mai liberal. Iar pe cel de pe OkCupid sunt de-a dreptul Libertarian.

  6. andreanum Says:

    io sunt pe linga stelian, in patratelul dreapta jos 😀

  7. SCE Says:

    Deci clar… este foarte logic sa fiu intre Darth Vader si Gorby….foaaaaarte logic ! :)))))))))))))))))))))))))

    PS: Dragii mei, normal ca nu sunteti atat de liberali pe cat credeati, pentru ca lasand pe axa aia doar nivelul economic, a fi liberal la maxim ar insemnsa sa fiti fani ai unei lumi gen Charlie Jade’s Vexcor, iar asta nu cred ca e o perspectiva atragatoare pentru vreun tanar… de asta e util sa desparti problematica sociala de cea economica 😛
    Btw, potrivit aceluiasi grafic, laburistii britanici sunt cam de dreapta…asa ca nu e de vina americanismul autorilor, ci falsa identificare a partidelor in media.

  8. tudor Says:

    Eu am obtinut ceva de genul: 80% libertarian – 15% de dreapta. La fel ca restul credeam despre mine ca sunt mai de dreapta…
    Sa fie oare faptul ca testul e facut pentru americani drept cauza pentru asta?

  9. Ion Says:

    Eu-s indecis… lucru ce-a iesit si din test… dar pe zi ce trece parca alunec spre stanga…

  10. diaz alessandro Says:

    nu prea am inteles ….din ce categorie fac parte….pentru ca sagetile…pleaca in trei parti…dar poate iti dai tu seama si imi spui si mie…dupa rezultat…..

    Derecha/Izquierda Economicista: -0.12
    Anarquismo/Autoritarismo Social: 0.46

Lasă un răspuns

