Prostie la RealitateaTV. Despre afaceri, nu despre politica

Stiu ca blog-ul asta e eminamente politic. Dar treaba asta e demna de semnalat…

La emisiunea de mare angajament „Mari Romani”, care se difuzeaza inca (data pentru referinte ulterioare este 18.11.2007), pe la ora 15:45, domnul moderator Tatulici incepe sa citeasca un discurs despre care spune ca Larry Ellison l-ar fi sustinut la Universitatea Yale. Acest discurs transmite ideea ca universitatea garanteaza faptul ca nu vei ajunge milionar, ea iti distruge creierul si te transforma in salahor. Textul intreg il atasez mai jos. Domnul Tatulici este sustinut de domnul Prigoana si domnul Tantareanu care afirma ca succesul e cumva provocat de lipsa studiilor.

Acel discurs nu a existat niciodata. E o farsa, o pacaleala scornita de cineva pe Internet. Larry Ellison nu a vorbit in 2000 la Yale si mai mult nu a fost niciodata tarat de pe un podium, in timp ce vorbea. Cuvintele nu sunt ale lui. Sunt, aparent, creatia acestui site de comedie. Totusi RealitateaTV a transmis aceasta informatie ca fiind factuala, daca nu cumva n-am observat eu momentul cand Tatulici a precizat ca e o poanta. Aceiasi RealitateaTV care este post de televiziune de stiri si informatie si care se presupune ca verifica (cum era aia? din trei surse diferite) o informatie pe care o difuzeaza.

Cred ca o vreme nu o sa mai privesc postul asta TV, drept protest. Desi alternativa de stiri romana e Antena3, care din pacate e prea pro-Felix. Am sa ma rezum la CNN si BBC…

PS: Le-am dat mail putin inainte de ora 4. Domnul Tatulici a rectificat informatia putin dupa ora 5. Macar atat. dar parca ar fi fost mai bine daca ar fi acordat mai mult timp rectificarii decat difuzarii informatiei initiale eronate…

PS2: ma deranjeaza profund domnul Prigoana cu insistenta sa asupra faptului ca nu e nevoie de studii serioase pentru a reusi in afaceri. Uitandu-ma scurt asupra listei cu cei mai bogati 10 oameni din lume observ ca 6 au studii superioare (unii chiar de la universitati prestigioase), 2 nu au si despre 2 nu am reusit sa aflu rapid date. I-as transmite asta domnului Prigoana dar imi e tare teama ca n-ar intelege nimic…

Etichete: , , , , , , , , ,

7 Răspunsuri to “Prostie la RealitateaTV. Despre afaceri, nu despre politica”

  1. InnOcente* Says:

    Aha…

  2. moromete Says:

    InnOcente: ce inseamna „aha”?

  3. coldnews Says:

    RealitateaTV e de multa vreme sub orice critica, pe linga informatii de-a dreptul gresite (am observat si eu in mai multe randuri asta), mai sunt si de o tendentiozitate de te doare capul… (ca sa nu zic de-a dreptul slugarnicie – se stie fata de cine, ca e evident).
    Pacat.

  4. InnOcente* Says:

    Mailul tău n-a ajuns la destinatar😀 A… oups

  5. Cand prostia nu doare « Japonezul Says:

    […] cititi aici despre profesionalismul jurnalistilor romani si in special al […]

  6. soferul Says:

    corect! si eu am sesizat tampenia cand l-am auzit pe Tatulici. un minim control al sursei n-ar fi stricat.

  7. moromete Says:

    Si dupa ce informatia s-a dovedit falsa nitica critica la adresa lui Prigoana…

Lasă un răspuns

