Pana si Ion Iliescu

Ghiciti cine e in topul blogurilor pe WordPress in limba romana? Mda, Ion Iliescu, cu blogul sau social democrat si nitel de lemn, lansat de curand… Acum ma intreb doar daca e el sau daca e un fake tare bine facut…

Etichete: , , , , , , ,

7 Răspunsuri to “Pana si Ion Iliescu”

  1. Adi_Ocs Says:

    Nu e fake.
    (Rompres)

    Preşedintele de onoare al PSD a afirmat că, deşi a avut unele reţineri faţă de acest gen de comunicare şi a ezitat la început, a acceptat în cele din urmă, ‘stimulat’ de colaboratorii săi, să intre în rândul altor politicieni care au bloguri.

    ‘Sunt începător şi nici nu ştiu dacă am făcut o treabă foarte bună, dacă voi fi capabil să mă ţin de această întreprindere. (…) Lumea m-a criticat pentru că am spus că blogul este un fel de mahala în scris. Dar am văzut că are o dezvoltare interesantă şi că aduce ceva în plus faţă de ceea ce oferă mass-media. Este o lume mai degajată, mai spontană. Este o lume nouă care se naşte sub ochii noştri’, a afirmat senatorul PSD.

    Ion Iliescu a spus că a primit deja 50 de mesaje, pe care nu a reuşit, deocamdată, să le citească, dar le va răspunde, cel mai probabil, la sfârşitul săptămânii.

    ‘Nu voi putea face acest lucru zilnic, dar măcar săptămânal. Am primit deja 50 de semnale. Nu am timp să urmăresc toate chestiunile, dar am câţiva colaboratori care se ocupă’, a spus preşedintele de onoare al PSD.

    Senatorul PSD a adăugat, vorbind despre motivele care l-au determinat să-şi facă blog, că a văzut că Adrian Năstase ‘e foarte activ’ în această privinţă. ‘Şi Geoană.., dar am trecut aşa, prin fugă, peste blogul lui’, a adăugat senatorul PSD, întrebat dacă apreciază blogul preşedintelui PSD, Mircea Geoană.

    Fostul preşedinte Ion Iliescu a intrat de marţi în lumea bloggerilor.

  2. Andreea Says:

    salut. mi se pare interesant blogul tau. am terminat shi eu FSP anul trecut. vroiam sa stiu la ce specializare ai fost. daca nu e secret😛

  3. Sabina Says:

    salut si eu. adica si eu am terminat fsp anul trecut. zi si tu cine esti, eventual codat daca nu vrei altfel, sa stiu si eu pe cine citesc🙂.

  4. moromete Says:

    Interesant. De ce conteaza pentru voi cine sunt? Daca ideile de pe blog vi se pare interesante, cititi in continuare. Nu stiu daca e neaparat nevoie sa atasati o fata (un trup, o haina, orice altceva) de ideile exprimate aici…

  5. ea Says:

    Moromete am simtit din prima ca esti un tip destept ! si nu m-am inselat.

    Iliescu nu trebuia sa-si faca rau singur adica blog! Poate face vreun infarct cand va citi dragutele epistole.

  6. moromete Says:

    ea: de ce blog=rau in cazul lui Iliescu… nu cred ca sanatatea ii va fi afectata de el…

  7. ea Says:

    De ce ? pai sti si tu ca pe blog se arunca si laturi mai mult sau mai putin toxice iar dl Iliescu nu e un anonim .
    asa ca multe dejectii Il pot viza direct si personal.

    O zi buna !

Lasă un răspuns

