Azi despre ideologia progresiva si doctrina arzatoare

Cu alte cuvinte ma gasiti la Deep Purple, privindu-i pe viu pe (o parte dintre) cei care mi-au aratat ce inseamna rock-ul pe cand aveam vreo 9 anisori…

Etichete: , , ,

3 Răspunsuri to “Azi despre ideologia progresiva si doctrina arzatoare”

  1. chinezu Says:

    norocosuleeeeeeeeeeeeeeeeeeee
    ma bucur pentru tine
    eu sunt plecat din bucuresti perioada asta
    te asteptam foarte tare cu impresii
    sau mai bine nu ca ne faci pofta :((

  2. monstru blond Says:

    Ma intreb daca e corect „ideologie progresiva” sau „progresista”. Dar nu-mi dau seama pentru oricum nu vad legatura cu articolul, oi fi eu cu capul in nori rau de tot azi (ca e innorat).

  3. moromete Says:

    Nici o legatura, monstrule blond. Eram entuziasmat si vroiam sa impartasesc entuziasmul asa ca am executat un post fara sens pentru asta…

Lasă un răspuns

