Un raspuns de la un politician. Tanar si de la PSD

E vorba de alegerea unui tanar pentru al cincilea loc eligibil pe lista PSD pentru alegerile europene. Comentariul de mai jos a fost postat astazi si il reproduc intr-un post separat pentru ca mi se pare interesant faptul ca un politician (si unul tanar) raspunde pe un blog si pentru ca post-ul la care s-a comentat nu mai e chiar de actualitate…

Postat de Ioan Catalin Nechifor
Intrebarea ta e, sper sa fi inteles eu bine, daca m-am razgandit?!

Si DA si NU.

DA, pentru ca in discursul de final am spus ca nu ar fi corect fata de colegii mei sa merg eu in PE, pentru ca la Mamaia, la Scoala de Vara a TSD, am fost unul din cei care am determinat ca locul 5 sa fie dat tinerilor sociali democrati. In final, a trebuit sa iau o decizie grea, sa accept vointa colegilor mei, care m-au sustinut prin aplauze si sa nu tin cont de rationamentul initial.

Spre deosebire de alti razgandaci, eu am avut decenta sa consult colegii, si sa nu iau o decizie unilaterala.

NU. Un discurs electoral (pentru ca, la urma urmei eram toti cei 6 candidati intr-o competitie) poate sa contina si elemente emotionale. Nu a fost neaparat asa, am fost foarte sincer, iar acum constat ca sinceritatea in politica e egala cu ZERO. Dar imi asum in continuare sinceritatea. Pentru ca nu am ce sa pierd. La 33 de ani nici macar boii de la bicicleta nu pot sa-i pierd.

PS. Detin probe pentru ceea ce am facut in concurs si imi asum comportarea scriind si pe blogul dumneavoastra.

Toate bune,

Ioan Catalin Nechifor

Lansez si cateva intrebari:

1) Cum ai ajuns la blog-ul si la comentariul meu?

2) De ce crezi ca e important sa raspunzi la un comentariu ca al meu?

3) Ce valoare crezi ca are Internet-ul, ca mediu, si blogul, ca mijloc, pentru un politician, mai ales unul tanar si european?

Etichete: ,

Un răspuns to “Un raspuns de la un politician. Tanar si de la PSD”

  1. Ioan Catalin Nechifor Says:

    Buna seara. Tocmai am ajuns acasa. Am fost la Brasov la CEXN (detalii pe blogul meu). Voi fi foarte scurt, pentru ca maine o sa am o zi plina.

    1. Google search

    2. Pentru ca Internetul imi acorda dreptul sa raspund si pentru ca eu cred in dialog (chiar daca temele ar fi antagoniste).

    3. Veti vedea in campanie. Nu va suparati, dar nu e corect sa fac campanie inainte de termen (prin instrumente si mijloace specifice, penrtu ca daca discutam in extenso, chiar si acest dialog poate fi catalogat campanie electorala). Totusi, ca sa raspund cat de cat, mi-am „tras” blog in iulie, atunci cand nici nu banuiam ca voi ajunge sa candidez la PE, din dorinta de a comunica interactiv.

    Noapte buna.

Lasă un răspuns

