Avanpremiera la motiunea PSD

… vine de la liderul Partidului Conservator, Dan Voiculescu, care glasuieste: Dacă moţiunea va trece, vom ajunge la un regim autoritar exercitat de Băsescu, cu ajutorul PLD, PD şi al unui PSD curăţat”.

Ma intreb daca se refera la un fel de regim autoritar democratic cu guvernare cu sprijin parlamentar… e greu de crezut ca daca guvernul PNL pica se va realiza o revolutie, fie ea si constitutionala, care sa ne arunce in autoritarism.

Apreciez folosirea metaforei in politica dar cred ca ea genereaza un deficit de realitate/normalitate.

Etichete: , , , ,

6 răspunsuri to “Avanpremiera la motiunea PSD”

  1. Doc Says:

    „PSD curatat” a zis? Hahahahaaaahahahahaaaaa, auzi gura pacatosului!… Pai sa se curete si ei, poate ca asa o sa participe si el la regimul marinaresc autoritar (sardele, ciorba de peste, peste prajit, si biscuiti)

  2. moromete Says:

    Interesant regim… cred ca mi-ar prinde bine ceva fosfor.

  3. ea Says:

    Moromete, pe langa faptul ca-mi place nespus poza ta, nu inteleg cu cine tii, pe cine aperi, cu ce partid/coalitie simpatizezi?
    Eu zic ca Felix, adica dl Voiculescu, a zis bine cea zis, Base are inclinatii autoritariste si arunca vina pe oricine-i iese inainte, nu poti sa negi asta si cred ca la asta s-a referit Felix cand a zis de dictaruta PD-ista.

    Te rog tine cont ca nu sunt analist politic, nu sunt jurnalist , am expus lucrurile in simplitatea lor asa cum o percep eu; de fapt venisem sa-ti mai vad poza!!!

    C.T.Popescu, a zis bine ca era mai rau daca motiunea trecea ca ar fi fost timp pierdut cu multa vorbarie fara rost pentru alta constructie guvernamentala, iar astia de acum care au inceput un proiect nu si-l pot pune in practica, poate asta e si scopul unora: sa n-apuce ministrii actuali sa faca nimic ca sa zica dusmanii: cel mai slab guvern, minciuna!!!!

  4. ea Says:

    Sa stii ca nu mi-a fost foame cand am mancat cateva litere, iar pe unele le-am inversat, cred ca e de vina……. guvernarea actuala de acest lucru nu ?!

  5. moromete Says:

    Nu tin cu nimeni, tin cu normalitatea si sunt pregatit sa ma gandesc serios la a vota orice partid care isi dezvolta un program coerent si are reprezentanti inteligenti.

    Despre poza mea pot sa-ti dau un singur indiciu: Bansky…

  6. ea Says:

    Asa sa faci Moromete!
    Pd-ul care se vrea la putere ce program coerent are si ce reprezentatnti inteligenti are.? sunt ei inteligenti ,insa aceasat inteligenta o folosesc in alt scop decat pentru popor.

    Ai zis super ca vrei sa votezi un astfel de partid.
    No, eu sunt din Brasov, aici m-am nascut crescut , cand o fi sa mai votam o sa ma consult pe sau din acest blog si o sa tin cont de parerea ta personala.

    Oricum eu l-am votat pe Base in 2004 ca tot romanul manipulat, dar PD-ul ca partid nu si nici PNL-ul din cauza lui Ghise ,fostul nostru primar care in periaoda lunga cat a fost la la primarie s-a judecat cu Vele directorul de la Rial si n-a facut nimic vizibil pentru Brasov si nu am vazut nici un alt politician care sa-mi inspire incredere.
    Am ‘stricat” votul pe ecologisti partid fara sanse ,pentru ca noi romanii nu vrem sa dam sansa celor care au in programul lor problema poluarii.

    Daca nu era Ghise primar ocolitoarea Brasovului ar fi fost de mult terminata,( sunt totusi 18 ani de cand primariile puteau sa faca ceva pentru comunitatea lor )asa am suportat si inca mai suportam o parte din traficul greu cu poluarea fonica si de emisii poluante in multe zone ale orasului unde sanatatea oamenilor este grav afectata.

    De ce l-am votat pe Base si nu si Pd-ul ?,pentru ca am sperat ca Dl Basescu este:
    1. un om adaptabil in comunicarea liderii de la toate partidele, nu numai cu oamenii din piata universitatii , nu acest mod de comunicare este benefic pentru noi ,

    2. ca nu este razbunator, nu asa se starpeste coruptia prin razbunari care se vad de la o posta.
    Chestia asta cu razbunarea pe Adrian Nastase in primul rand , pe Tariceanu ca prim ministru ,pe Chiuariu caruia nu-i da nici o sansa ca tanar politician care are idei bune si o minte odihnita si o reputarie nepatata de comunism , m-a facut sa urasc inca odata tot ce este om cu mentalitate simpla care nu poate sa puna mai presus de eu-l sau interesele oamenilor care l-au investit sa le reprezinte interesele lor.

    3. mai amintesc si faptul ca nu este om de cuvant ; sunt mai multe ocazii in care s-a vazut acest lucru .

Lasă un răspuns

