Ce naste din PSD… tinde spre razgandire

Cunoasteti baletul fin pe care pesedistii au reusit sa il faca in jurul legii de reforma electorala, ala care trebuia sa ne aduca uninominalul? Ei bine, am garantia faptului ca PSD va continua astfel de manevre si in viitor. De unde, aud intrebari din public?

Dupa cum stim, PSD a decis ca al cincilea loc eligibil pe lista pentru Parlamentul European sa fie ocupat de un tanar. Apoi, dintr-un fel de inconstient meritocratic al partidului, s-a nascut ideea (nu neaparat proasta) de a organiza un concurs prin care propusul tanar european sa fie gasit.

Rezultatul e demn de tot rasul (si plansul pe alocuri): Catalin Nechifor este viitorul tanar europarlamentar din partea PSD. In timpul concursului organizat, jurizat de personalitati din afara PSD, el a declarat ca se retrage din competitie. Juriul a ales sa nu ia in seama anuntul lui Nechifor, ca apoi chiar el sa declare ca isi retrage decizia anterioara, sub presiunea aplauzelor din sala.

Sa recapitulam scurt: – omul se retrage; – juriului nu ii pasa de libertatea individuala si decide sa il desemneze, asa retras cum era, castigator; – el alege sa renege decizia anterioara si sa accepte alegerea sa, desi era oficial retras din concurs.

Are sens insiruirea de mai sus pentru vreunul dintre cititorii mei?

Etichete: , ,

13 Răspunsuri to “Ce naste din PSD… tinde spre razgandire”

  1. Semantic Says:

    Moromete,
    ai fro sursa la toata tarasenia? cum ai aflat?

  2. moromete Says:

    Am… fluxul de stiri al NewsIn. Acum, nu stiu cat de incredere sunt oamenii, ca nu i-am evaluat la ISO, dar nu cred ca ar arunca asa ceva in flux daca nu au verificat…

  3. alexandru petria Says:

    Da’ ce este logic şi normal la PSD în ultima perioadă?

  4. dromichaetes Says:

    Mie imi pare rau ca n-am fost pe faza. Ca as fi candidat si eu. Intrebarea se pune acum: m-ar fi primit la concurs?

    P.S. Vorbesc trei limbi straine cursiv si lucrez in domeniu. Mda, acum imi dau seama si eu, probabil ca nu m-ar fi primit.

  5. Mai, daca n-ar da cu mucii’n fasole… « dromichaetes invinge limacsi, licurici si alte lighioane… Says:

    […] stabilirea listelor un indicator de benchmark, ca prin 2005 ii erau dragi benchmarkurile] citesc la MoROmeTe pe blog despre balciul cu selectia. De ce n-o fi candidat Daciana in cadrul concursului pentru un loc pe […]

  6. moromete Says:

    Cred ca era un prerequisite sa fii membru in TSD. Si, mai mult, cred ca trebuia sa te propuna conducerea TSD. Oricum mi se pare ciudat ca la start au fost doar putin peste 20 de candidati. Ma asteptam ca tineretul social-democrat sa se calce pe picioare ca sa concureze pentru un loc eligibil pe lista de europarlamentare…

  7. dromichaetes Says:

    Mda, m-am gandit eu ca trebuie sa fii membru. Ce sa-i faci, nu toti suntem perfecti! Si apoi sa te aranjezi doar pentru 9 luni sau cam atat…[adica temporar] chiar nu se merita!

  8. ea Says:

    Razgandeni au fost si sunt in toate partidele:

    1. Base – ca se identifica cu Pd , s-a ragandit, n-a mai demisionat in 5 minute, a ramas la rugamintile fierbinti ale intelectualilor printre care Avramescu si Liiceanu.
    2. Tariceanu n-a mai demisionat ca sa-i faca in ciuda lui Base.

    Este randul PSD -ului nu?

  9. alexandru petria Says:

    Moromete, ai văzut că Tăriceanu este acuzat de trădare şi spionaj?! Ce zici?

  10. moromete Says:

    E oarecum absurd sa acuzi pe Calin Popescu Tariceanu/cineva de tradare pentru ca se asociaza intr-o firma cu ambasadorul Ungariei/unui alt stat. (Am recitit fraza si imi dau seama ca daca scoatem „Calin Popescu Tariceanu” si „Ungaria” de acolo, sentimentul de absurd creste)…

  11. alexandru petria Says:

    E îmbârligată, Moromete. Nu-mi dau seama de ce tace totuşi Tăriceanu.

  12. Ioan Catalin Nechifor Says:

    Intrebarea ta e, sper sa fi inteles eu bine, daca m-am razgandit?!

    Si DA si NU.

    DA, pentru ca in discursul de final am spus ca nu ar fi corect fata de colegii mei sa merg eu in PE, pentru ca la Mamaia, la Scoala de Vara a TSD, am fost unul din cei care am determinat ca locul 5 sa fie dat tinerilor sociali democrati. In final, a trebuit sa iau o decizie grea, sa accept vointa colegilor mei, care m-au sustinut prin aplauze si sa nu tin cont de rationamentul initial.

    Spre deosebire de alti razgandaci, eu am avut decenta sa consult colegii, si sa nu iau o decizie unilaterala.

    NU. Un discurs electoral (pentru ca, la urma urmei eram toti cei 6 candidati intr-o competitie) poate sa contina si elemente emotionale. Nu a fost neaparat asa, am fost foarte sincer, iar acum constat ca sinceritatea in politica e egala cu ZERO. Dar imi asum in continuare sinceritatea. Pentru ca nu am ce sa pierd. La 33 de ani nici macar boii de la bicicleta nu pot sa-i pierd.

    PS. Detin probe pentru ceea ce am facut in concurs si imi asum comportarea scriind si pe blogul dumneavoastra.

    Toate bune,

    Ioan Catalin Nechifor

  13. Un raspuns de la un politician. Tanar si de la PSD « MoROmeTe says Says:

    […] raspuns de la un politician. Tanar si de la PSD E vorba de alegerea unui tanar pentru al cincilea loc eligibil pe lista PSD pentru alegerile europene. Comentariul de mai jos a fost postat astazi si il reproduc intr-un post […]

Lasă un răspuns

