Sa te feresti de PSD cand „cad de acord”

… nu de alta, dar au tendinta sa nu se tina de cuvant. Desi PSD e un partid monolitic, unitar, cu un discurs coerent, nu reuseste sa faca astfel incat sa vorbeasca pe o singura voce cand e vorba de adoptare principiilor noii legi electorale…

Victor Ponta a fost, din nou, la sediul Pro Democratia, unde a cazut de acord cu votul uninominal cu jumatate dintre parlamentari alesi direct si jumatate alesi pe un sistem de „lucky loosers”.

Colegii sai din Comisia chemata sa reformeze sistemul electoral al Romaniei, Florin Iordache, Anghel Stanciu si Eugen Nicolicea, nu recunosc nimic din ce a negociat si „cazut de acord” Victoras. Ei nu stiu de vreo intelgere, ei nu au mandat de la partid decat pentru sistemul zis „germna”, ei nu mai participa la lucrari pana nu se reglementeaza situatia in partid.

Asa cumera vorba aia despre greci si daruri e momentul sa apara si o vorba despre pesedisti si acorduri…

Etichete: , , , , , ,

7 răspunsuri to “Sa te feresti de PSD cand „cad de acord””

  1. alexandru petria Says:

    Te contrazic, Moromete. PSD a fost un partid monolitic, unitar…

  2. ea Says:

    Eu, adica ea (dupa numele pus aici din greseala, si pe care nu stiu sa-l sterg)
    zic, deci eu, sau mai bine zis, mie, imi place Victor Ponta, stai, stai, ca politician.
    Mai ales cand le raspunde astora de la PD, pe limba lor, mai clar. Astia de la PD au un limbaj identic cu al liderului lor Basescu, jignesc, acuza, nu prea poti sa ai cu astia un dialog mai ales cand sunt incurajati de „moderatorii” de emisiuni.

    Ei bine ,Victor Ponta reuseste totusi sa-si strecoare, spun strecoare pentru ca moderatorii deontologi si impartiali nu-l lasa sa-si spuna parerea, si atunci trebuie sa gaseasca portita cand ala isi trage sufletul, si sa-si strecoare raspunsul de cele mai multe ori la obiect.[editat pentru claritate]

  3. moromete Says:

    ea, spatiu dupa virgula si nu inainte si fara repetitii pe cat posibil. Parerea e interesanta, dar s-ar putea sa o editez nitel pentru a o face mai inteligibila. Daca nu ti se pare Ok, te rog comenteaza…

  4. ea Says:

    sa faci cum ai zis.
    M-am scarpinat cu mana drepta la urechea stanga ,peste cap.
    As face schita da nu pot.n-am talent la desen.

    Serios, am vazut si eu ca nu e prea buna expunerea ,da’ n-am avut timp sa reformulez.

  5. ea Says:

    Am venit sa vad ce mai faci , adica ce-ai mai facut!
    Din pura intamplare am scris aici, doar acum m-am uitat sa vad cine e moromete.
    Esti bine, sper, dupa cate am inteles. No servus!

  6. Florin Says:

    Da, ii preconizez lui Ponta o viata GREA GREA acolo unde a ajuns, asa cum i-am prezis pe bune ( nu pe surse ) ca va ajunge presedintele PSD . Mai multe , aici : Am Zis EU ???!!

  7. Dan Says:

    Cred ca Victor Ponta este o alegere buna pentru PSD in primul rand, pentru tara ar fi fost mai bun Cristian Diaconescu, pacat ca nu a mai candidat la presedentia partidului, si mai mare pacat ca si-a dat sprijinul lui Mircea Geoana, insa Victor Ponta nu inseamna nimic daca nu se debaraseaza de Adrian Nastase, Marian Vanghelie si de anumiti baroni din PSD.

Lasă un răspuns

