Pe scurt 6. Adrian Nastase

Ei bine, Adrian Nastase revine. Dupa 2 ani in care a fost foarte discret in aparitii Adrian Nastase apare la televizor, da declaratii, vorbeste despre trecut si viitor, lanseaza carti si Adrian Nastase are blog. Chiar daca nu e creatie personala, a fost luat in primire si pe moment are o gramada de comentarii.

Ce credeti ca ar trebui sa posteze un politician, mai ales unul de calibru mare, pe blog-ul proprietate personala?

Etichete: ,

Un răspuns to “Pe scurt 6. Adrian Nastase”

  1. ministru >> prim-ministru >> blogger Says:

    N-am avut rabdare sa astept

    N-am avut rabdare sa astept pana maine. M-am pus in pat, dar ma bantuia imaginea Matusei Tamara. Ma tot striga: Adriane, Adriane, repede, pe blog! Mai intai nu am stiut ce vroia sa imi spuna, fireste. Apoi am citit comentariile. Unele mi s-au parut ned…

Lasă un răspuns

