Andreea Pana

Poate nu am stiut eu sa ma uit unde trebuie, dar de sambata de la incidentul in care a fost implicata alaturi de presedintele Traian Basescu nu am vazut o declaratie clara sau un interviu cu Andreea Pana, jurnalista agresata. Am inteles de pe un blog de undeva (nu stiu care e sursa, trebuia sa o pun in bookmark-uri) ca ar fi declarat ca nu intentioneaza sa depuna nici plangere penala si nici civila impotriva presedintelui. Daca nu e asa sa ma corecteze cineva…

Ma asteptam ca, in calitate de victima, jurnalista sa isi sustina cazul, sa ii ceara public presedintelui scuze mai clar exprimate, sa discute despre modul in care comportamentul presedintelui a discriminat-o si despre nevoia de a schimba mentalitati, despre alti oameni politici care au tendinta de a jigni in discursul lor, a se vedea TRU. Dar nu am vazut nimic legat de asta. Doar sesizarea fata de CNCD si apoi initiativa CRP de a il da in judecata pe Basescu si a institui un embargou media pentru joi (apropo de el, am cam ras de modul in care s-a respectat acest embargou la Antena3)…

Ca sa folosesc o expresie deja consacrata in media din Romania: cand o sa „rupa tacerea” Andreea Pana?

Etichete: , , , ,

7 Răspunsuri to “Andreea Pana”

  1. Mihai Says:

    Psst ../edit/fara atacuri ad hominem/edit/

  2. Mihai Says:

    De ce vezi atacul asta numai intr-o singura directie? Cum ti-ar placea sa te haituiasca pe tine cineva cu intrebari stupide sau sa iti difuzeze inregistrari ale unor momente personale pe care tu nu ai vrea de altfel ca lumea sa le vada?

  3. moromete Says:

    Daca ai citi posturile mele anterioare ai vedea ca am argumentat si eu pro-Basescu, oarecum in termenii tai de mai sus. Asta nu justifica atacul tau din primul comentariu, acum editat…

  4. Cipri Says:

    Traian Basescu era intr-o zi si asa foarte tensionata pt el, ultimul lucru de care avea nevoie a fost sa vina o ziarista inculta sa il hartuiasca cu tot felul de intrebari stupide…Basescu nu a reactionat bine dar avand in vedere situatia data si fapotul ca Andreea Pana nu dadea semne ca vrea sa se potoleasca cred ca ziarista de la Antena 3 se poate considera norocoasa…ar fi putut-o incasa mult mai rau si as spune pe merit!…

  5. Petru Says:

    am vizionat de cateva ori clipul cu incidentul dintre Andreea Pana si presedinte…sincer, nu ma mira deloc ce s-a intamplat. Jurnalista are un coeficient de inteligentza atat de scazut ca l-a scos din pepeni pe Basescu…El a plecat ca tot omul la cumparaturi si ea pune intrebari prostesti intr-una…Ma mir cum de Antena 3, un post respectat de televizine angajeaza oameni atat de redusi mintal…imi cer scuze, nu vreau sa jignesc pe nimeni dar asta e parerea mea sincera. Am dreptul la opinie, nu?!

  6. moromete Says:

    Mda, dar ar fi tare bine daca dreptul la opinie exercitat ar fi insotit de ceva argumente dincolo de cele legate de calitatea umana a reporteritei.

  7. Petru Says:

    ok! veri ceva legat de calitatea umana a lui Basescu? ai vazut clipul nu?!:)

Lasă un răspuns

