Am votat

Cam pe 15:31. Intr-o sectie mai mult sau mai putin goala pe langa Unirii. Ba am si particpat la un exit poll. Initial impulsul meu a fost sa nu raspund dar in cele din urma am. Atentie cu tusul ca se intinde tare rau, sau se intindea cel putin la sectia mea. Atentie si la impturirea prea rapida a foii, ca intinde si mai rau tusul maiu ales ca foaia e proasta si cam „suge” tusul.

In rest ce sa zic: LA VOT CETATENI! E dreptul si responsabilitatea vostra, a fiecaruia.

6 Răspunsuri to “Am votat”

  1. CHILIBAN VIOREL Says:

    LA FEL AM PATIT SI NOI IN PLOPSORU GORJ,TUSUL A INTINAT FOARTE RAU,INCAT A TRECUT PRIN HARTIE SI S-A IMPRIMAT PE SUPORTUL PE CARE AM ASEZAT BULETINUL

  2. Andreea Says:

    Chestia asta cu foile proaste si foarte subtiri e total impotriva principiului constitutional al secretului votului. Nici nu trebuie sa te chinui ca sa vezi unde a pus stampila cineva, cand baga buletinul in urna…

  3. mihai1984 Says:

    Mda… Unde se duc banii nostrii. Pe hartii igienice cu un singur strat, prin care se vede ce ai votat, tiparite in asa fel incat daca impaturesti buletinul votul sa se transfere si pe cealalta optiune…

  4. moromete Says:

    Organizarea in general pare sa fi fost sub orice critica. Poate ca e un fel de repetitie generala pentru alegerile europene, unde o sa iasa, in sfarsit, bine. Poate, cine stie, o sa ne folosim si cartile de alegator…

  5. Andreea Says:

    Mai stii, si-asa ieri am explicat catorva persoane ca referendumul nu inseamna alegeri🙂. Poate pentru alegerile europene e alta poveste (desi oricum n-are sens si la orice consultare populara iti pot pune autocolante pe CI).

  6. cristianpavel78 Says:

    http://cristianpavel78.wordpress.com/2007/05/20/presedintele-isi-merita-presa-eu-nu-mi-merit-titlul-de-jurnalist/

Lasă un răspuns

