Fara comentariu

… prea mult. Sorin Ionita scrie despre un element al legii referendumului pe care mai toata lumea (inclusiv eu) nu l-a observat mai mult cei cu pregatire juridica l-au observat. Mi se pare foarte interesant. Principala calitate a unei legi in Romania incepe sa fie ambiguitatea ei. Ca sa fie folosita dupa cum e nevoie, nu?

EDIT: Multam, Andreea!

EDIT2: Prin simpatie am gresit exact acelasi cuvant, crede-ma ca n-am luat copy/paste!

Etichete:

4 răspunsuri to “Fara comentariu”

  1. Andreea Says:

    Ba a fost amplu observat si discutat, cu precadere de cei cu precadere juridica. Un exemplu aici

  2. Andreea Says:

    Cu multa placere! N-am vrut sa para un comentariu arogant, cert e ca pe Juridice chiar s-a discutat :).

  3. Andreea Says:

    Si inca ceva, vroiam sa spun cu „pregatire juridica”… am tastat aiurea.

  4. Andreea Says:

    🙂

Lasă un răspuns

